FAQ

Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?

Vi tager imod Apple Pay, Visa og Mastercard.

Hvad er leveringsomkostningerne??

Levering koster 30 DKK pr. ordre.

HVORNÅR BLIVER MIN ORDRE AFSENDT?

Ordrer afgivet før kl. 12.00 (CET) på en arbejdsdag afsendes typisk samme dag. I travle udsalgsperioder bestræber vi os på at afsende din ordre inden for 1-3 arbejdsdage fra købsdatoen.

Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre ikke er kommet som forventet?

Hvis din ordre ikke er ankommet inden for den forventede leveringstid, bedes du kontakte os på webshop@rezon8t.dk, så hjælper vi med at spore din pakke.

KAN JEG BYTTE VARER?

I øjeblikket tilbyder vi ikke ombytning.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Hvis dit køb ikke er det rigtige, tilbyder vi 14 dages returret. Find vores adresse og vores fulde retningslinjer for returnering HER.

Hvad er returomkostningen?

Vi tilbyder gratis returnering på alle ordrer.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en defekt eller forkert vare?

Hvis du har modtaget en defekt eller forkert vare, bedes du kontakte os på webshop@rezon8t.dk så hurtigt som muligt. Oplys dit navn, ordrenummer og en beskrivelse af problemet, så vil vi give dig yderligere instruktioner.

Hvordan ved jeg, om I har modtaget min returnering?

Når din returnering er blevet behandlet, vil du modtage en e-mail med en kreditnota. Der kan gå op til 10 arbejdsdage fra den dato, hvor vi modtager din pakke, til tilbagebetalingen er gennemført. Opbevar venligst din kvittering, indtil du modtager din kreditnota.

HVORDAN KAN JEG ANNULLERE ELLER ÆNDRE MIN ORDRE?

Når du har modtaget din ordrebekræftelse, er det ikke muligt at annullere eller ændre den. Men hvis du opdager en fejl i din ordre, bedes du kontakte webshop@rezon8t.dk så hurtigt som muligt, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.